3.

To już jutro. Właśnie od poniedziałku (12.08.2013) zrobię, razem z Wami kolejny krok do celu. Łatwo nie będzie, bo wszelki wysiłek fizyczny i życie bez słodyczy to dla mnie katorga. Wiem, że muszę to przetrwać i dać radę, bo chcę coś zmienić, zmienić na lepsze.
A co zrobić, żeby był szybszy i lepszy efekt? Oczywiście odpowiednia zdrowa dieta+ ćwiczenia= efekt murowany. Oczywiście, nie będzie to żadna dieta cud i po jednym dniu nie będziemy piękne i szczupłe, ale rozsądne sposoby dbania o siebie są dobre i potrzebne naszym ciałkom!

Pierwszy etap będzie trwał 20 dni, do 1 września. Fajnie byłoby pokazać się w szkole z fajniejszą figurką prawda? I to, (oczywiście nie tylko to) będzie Naszym motywatorem, bo przecież każda z Nas może inną motywację, możemy (a przede wszystkim powinnyśmy) zrobić to same dla siebie.
Mój plan, który może być również Waszym planem będzie wyglądał tak: (oczywiście, możecie ułożyć dla siebie coś innego, ja spiszę sobie wszystko bo później tak mi jest po prostu łatwiej).

CEL: -5kg
CZAS: 20dni

Bądź SLIM!
1. Co pić?
Każda z Nas wie, że picie wody jest niezbędne. Przyznam się szczerze, że nie lubię wody i będzie to dla mnie problem, ale muszę się przemóc. Dodatkowo polecam 2/3 szklanki zielonej herbaty i soki robione przez Nas ze świeżych owoców.
Odrzucamy wszystko co gazowane i zawierające konserwanty.
2. Co jeść?
Śniadanie
Ograniczę chleb, ziemniaki i słodycze w jakiejkolwiek postaci. Na śniadanie 1//2 kromki „czarnego” pieczywa- dodatki należą do Was. Osobiście preferuję biały ser, żółty, szynka oraz dodatkowo warzywa w dowolnej ilości. Polecam również muesli z jogurtem i na przykład ze świeżymi owocami.
Obiad
Tak naprawdę nie chcę robić w domu jakiś rewolucji i problemu Mojej Mamie. Obiady będą zależne od Niej i tego co ugotuje, odrzucę ziemniaki(albo ograniczcie je do minimum) +warzywa pod każdą postacią.
Kolacja
Powtórka ze śniadania, aczkolwiek polecam Wam opcję z chlebem.

Zdrowo jest jeść w równych odległościach czasowych i nie zapominajcie o przekąskach pomiędzy głównymi daniami. Raz w tygodniu mamy „wolne”! Dla mnie tym dniem będzie niedziela. W tym dniu możemy jeść wszystko oczywiście w odpowiednich ilościach. Bo przecież głupio się odchudzać przez 6 dni, a w 7 dniu najeść się za wszystkie czasy, prawda?

Bądź FIT!
Polecam zestawy ćwiczeniowe Ewy Chodakowskiej i Mel B. Dodatkowo bieganie, pływanie i rower.

Pamiętajcie, że nie musicie sugerować się tym co napisałam. Każdy z Was może ułożyć swoją własną dietę, i dodać/odjąć do niej to, co Wam pasuje. Pamiętajcie, że musicie sami wiedzieć ile macie siły, bo każda zmiana dla organizmu ma różne skutki. Uważajcie!

!!Nie zapominajcie o zabiegach pielęgnacyjnych dla ciała. Balsamy, peelingi, masaże to bardzo ważne.

Co myślicie o założeniu fan page na facebooku? Tam będziemy mogły być w ciągłym kontakcie.
Jedyne miejsce, w którym dodatkowo (oprócz bloga) możecie się ze mną skontaktować to mój mail: be1stronggirl@gmail.com

Trzymam za Was kciuki i przesyłam pozytywną energię. Razem możemy wszystko!

16 myśli nt. „3.

  1. Dasz radę, wierzę w Ciebie! :)
    Ja również nie lubię wody – dlatego piję kakałko albo herbatę.
    Nie odchudzam się, nie mam takiej potrzeby. ;p
    Pozdrawiam, Nessa.

  2. Lovely, jeden posiłek dziennie to za mało! Organizm gromadzi zapasy (głównie tłuszczowe), bo nie wie kiedy dostanie następną porcję jedzenia. To działa odwrotnie niż powinno.

    Ja mam taka uwagę, że ćwiczenia Chodkowskiej nie są dla osób, które mają problemy z kręgosłupem. Poza tym dajesz bardzo dobre rady!

    Trzymam kciuki. ;)

  3. Po pierwsze – jeśli chcesz być fit tak na zawsze to sport powinien być twoim hobby, przyjemnoscia, a nie katorgą. Zapisz się z najlepszą przyjaciółką na fitness, albo zacznijcie biegać do ulubionej muzyki. Każdy dzień powinien być dla Ciebie swego rodzaju nowym wyzwaniem, tak jakbyś sama mówiła sobie ‚ja nie dam rady? oczywiście, że dam’. To musi wejść w krew. Rozsądne odchudzanie, takie na zawsze, to nie głodzenie się, a zmienianie swojego trybu życia.

  4. Podziwiam Cię, dla mnie zrezygnowanie ze słodyczy to naprawdę ciężka decyzja ;) mam nadzieję, że wytrwasz w swoim postanowieniu i osiągniesz zadowalającą Cię figurę. ;)
    pozdrawiam serdecznie! ;)

  5. Ja się przestawiłam na zieloną herbatę już wcześniej ; )
    Wody, też nie lubię, ale jakoś też się przyzwyczaiłam, ale czasami mam wielką ochotę napić się czegoś słodkiego i tak robię, przeważnie szklanka na tydzień, no cóż, cukry też są potrzebne ; ]
    Słodyczy staram się nie jeść i o dziwo mi to wychodzi ; >
    Pozdrawiam ; *

    thedoorsofimagination.blogspot.com

  6. ciekawy plan. ja już swój plan mam od dwóch tygodni i z dania na dzień zwiększam ilość aktywności fizycznej. mam też niestety dość wybredne menu choć aż 4 posiłki dziennie plus 2-3 przekąski :/
    powodzenia!

  7. Bardzo podobają mi się Twoje rady, mimo że nie jestem na żadnej diecie. Dobrze, że radzisz innym ograniczyć niektóre produkty i polecasz owoce i inne zdrowe jedzenie, a nie głodówkę!
    Dziś postaram się dodać u siebie nowy post.
    Pozdrawiam,
    Fallenna

  8. Życzę powodzenia ;) Zdrowe odżywianie się i ruch są bardzo ważne, nawet jeśli nie jest się na diecie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    ksiazkoteka.bloog.pl

Odpowiedz na „~AnyaAnuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>